Адміністратор бізнес-одиниця в управлінні стоматологічної клініки

Як вирости з адміністратора стоматологічної клініки до помічника засновника бізнесу
Залиште свої данні, щоб записатись на курс
Ми перетелефонуємо вам, щоб уточнити дані
В результаті проходження тренінгу учасники дізнаються:
-як викликати прихильність до себе клієнта і завоювати його довіру вже при першому візиті або
дзвінку в клініку
- як працювати з різними типами сприйняття клієнтів, навчиться переконувати, запобігати і вирішувати конфліктні ситуації(застосування отриманих знань в практичному кейсі після лекції)
- як компетентно і ненав'язливо працювати з різними запереченнями і сумнівами
пацієнта
- як створити у пацієнта бажання обслуговуватися саме у вашій стоматологічній
клініці.
- як все устигати при цьому не обділити пацієнта увагою
- як знання стоматологічних матеріалів допоможе по-новому подивитися пацієнту на Ваш інтелектуальний рівень і обізнанність в усіх сферах глибини стоматології
1
Роль і завдання адміністратора в організації роботи стоматологічної клініки. Які знання
потрібні професійному адміністраторові
2
Поняття зовнішнього і внутрішнього маркетингу клініки і як з цим працювати. Стратегія розробки зовнішнього маркетингу - види реклами
3
Принципи роботи :
- етапи продажу по класичній концепції AIDA
- робота із запереченнями
- робота в конфліктних ситуаціях
4
Специфіка спілкування і майстерність при роботі з клієнтом при прямому контакті і по телефону( подання протоколу телефонного менеджменту)
Уміння встановлювати контакт з клієнтом згідно протоколу телефонного менеджменту
5
Типи сприйняття пацієнтів і як з ними працювати, щоб продавалися усі послуги клініки ведення пацієнтів за принципом "довга доріжка"
6
Знання стоматологічних матеріалів як сильна сторона вироблення професійних
якостей успішних адміністраторів
7
Ефективний тайм менеджмент:
- планування дня
- чітка постановка короткострокових і
довгострокових цілей
8
Вивчення внутрішньої документації(інформаційні угодина лікування, гарантійні угоди, фінансові угоди)
Ніна Рожен
Операційний директор мережі стоматологічних клінік ТриDent, cпівзасновник Освітнього центру Dent Up
  • Операційний директор мережі клінік Триdent,співзасновник Освітнього центру Dent Up, спеціаліст філології.
    Постійний учасник конференцій стоматологічного напрямку.
    Автор курсів для адміністраторів "Адміністратор бізнес - одиниця в управлінні стоматологічної клініки" та медичного маркетингу та менеджменту "Закохай в себе пацієнта"
Заповніть форму
для реєстрації на курс
Заповнюючи форму ви погоджуєтеся на обробку ваших даних.
Made on
Tilda