Адміністратор бізнес-одиниця в управлінні стоматологічної клініки
Як вирости з адміністратора стоматологічної клініки до помічника засновника бізнесу
Залиште свої данні, щоб записатись на курс
Ми перетелефонуємо вам, щоб уточнити дані
В результаті проходження тренінгу учасники дізнаються:
-як викликати прихильність до себе клієнта і завоювати його довіру вже при першому візиті або дзвінку в клініку - як працювати з різними типами сприйняття клієнтів, навчиться переконувати, запобігати і вирішувати конфліктні ситуації(застосування отриманих знань в практичному кейсі після лекції) - як компетентно і ненав'язливо працювати з різними запереченнями і сумнівами пацієнта - як створити у пацієнта бажання обслуговуватися саме у вашій стоматологічній клініці. - як все устигати при цьому не обділити пацієнта увагою - як знання стоматологічних матеріалів допоможе по-новому подивитися пацієнту на Ваш інтелектуальний рівень і обізнанність в усіх сферах глибини стоматології
1
Роль і завдання адміністратора в організації роботи стоматологічної клініки. Які знання потрібні професійному адміністраторові
2
Поняття зовнішнього і внутрішнього маркетингу клініки і як з цим працювати. Стратегія розробки зовнішнього маркетингу - види реклами
3
Принципи роботи :
- етапи продажу по класичній концепції AIDA - робота із запереченнями - робота в конфліктних ситуаціях
4
Специфіка спілкування і майстерність при роботі з клієнтом при прямому контакті і по телефону( подання протоколу телефонного менеджменту) Уміння встановлювати контакт з клієнтом згідно протоколу телефонного менеджменту
5
Типи сприйняття пацієнтів і як з ними працювати, щоб продавалися усі послуги клініки ведення пацієнтів за принципом "довга доріжка"
6
Знання стоматологічних матеріалів як сильна сторона вироблення професійних якостей успішних адміністраторів
7
Ефективний тайм менеджмент:
- планування дня - чітка постановка короткострокових і довгострокових цілей
8
Вивчення внутрішньої документації(інформаційні угодина лікування, гарантійні угоди, фінансові угоди)
Ніна Рожен
Операційний директор мережі стоматологічних клінік ТриDent, cпівзасновник Освітнього центру Dent Up
Операційний директор мережі клінік Триdent,співзасновник Освітнього центру Dent Up, спеціаліст філології. Постійний учасник конференцій стоматологічного напрямку. Автор курсів для адміністраторів "Адміністратор бізнес - одиниця в управлінні стоматологічної клініки" та медичного маркетингу та менеджменту "Закохай в себе пацієнта"
Заповніть форму
для реєстрації на курс
Заповнюючи форму ви погоджуєтеся на обробку ваших даних.