Wow адміністратор стоматологічної клініки.Почни працювати якісно
Курс для власників клінік, адміністраторів.
Залиште свої данні, щоб записатись на курс
Ми перетелефонуємо вам, щоб уточнити дані
Після курсу ви зможете
- використовувати зовнішній і внутрішній маркетинг у своїй роботі - пропонувати послуги, розкривши всі інтереси пацієнта, щоб отримати правильний кінцевий результат - працювати з конфліктними пацієнтами - пропонувати іміджеві продукти - працювати із запереченнями - розрізняти типи сприйняття людей і як їм потрібно пропонувати кожну послугу, щоб закрити всі потреби людини зрозуміло для неї
1
-Діагностика роботи адміністратора .Шкала вимірювання ефективності . Тестова робота
2
-Обов‘язки адміністратора стоматологічної клініки
3
-Вивчення філософії стоматологічного продукту
4
- Ритміка і риторика мовлення
5
-Про що говорить тіло, коли вуста мовчать?(невербальна лексика) Рапорт та його різновиди
6
-Типи сприйняття пацієнтів
7
- Концепція AIDA-основа успішного інтерв‘ю
8
-Робота з запереченнями ??? Як уникнути і презентувати послугу !
9
-Анатомія телефонного менеджменту . Чіткий протокол і відсутність скриптів !Створюйте правильний діалог , почніть чути!
10
-Різновиди мотиваціі адміністратора
11
-Захист знань
12
-Аналіз що змінилось до та після
Ніна Рожен
Операційний директор мережі стоматологічних клінік ТриDent, cпівзасновник Освітнього центру Dent Up
Операційний директор мережі клінік Триdent,співзасновник Освітнього центру Dent Up, спеціаліст філології. Постійний учасник конференцій стоматологічного напрямку. Автор курсів для адміністраторів "Адміністратор бізнес - одиниця в управлінні стоматологічної клініки" та медичного маркетингу та менеджменту "Закохай в себе пацієнта"
Заповніть форму
для реєстрації на курс
Заповнюючи форму ви погоджуєтеся на обробку ваших даних.