Wow адміністратор стоматологічної клініки.Почни працювати якісно
Курс для власників клінік, адміністраторів.
Залиште свої данні, щоб записатись на курс
Ми перетелефонуємо вам, щоб уточнити дані
Після курсу ви зможете
- використовувати зовнішній і внутрішній маркетинг у своїй роботі
- пропонувати послуги, розкривши всі інтереси пацієнта, щоб отримати правильний кінцевий результат
- працювати з конфліктними пацієнтами
- пропонувати іміджеві продукти
- працювати із запереченнями
- розрізняти типи сприйняття людей і як їм потрібно пропонувати кожну послугу, щоб закрити всі потреби людини зрозуміло для неї
1
-Діагностика роботи адміністратора .Шкала вимірювання ефективності .
Тестова робота
2
-Обов‘язки адміністратора стоматологічної клініки
3
-Вивчення філософії стоматологічного продукту
4
- Ритміка і риторика мовлення
5
-Про що говорить тіло, коли вуста мовчать?(невербальна лексика)
Рапорт та його різновиди
6
-Типи сприйняття пацієнтів
7
- Концепція AIDA-основа успішного інтерв‘ю
8
-Робота з запереченнями ???
Як уникнути і презентувати послугу !
9
-Анатомія телефонного менеджменту .
Чіткий протокол і відсутність скриптів !Створюйте правильний діалог , почніть чути!
10
-Різновиди мотиваціі адміністратора
11
-Захист знань
12
-Аналіз що змінилось до та після
Ніна Рожен
Операційний директор мережі стоматологічних клінік ТриDent, cпівзасновник Освітнього центру Dent Up
  • Операційний директор мережі клінік Триdent,співзасновник Освітнього центру Dent Up, спеціаліст філології.
    Постійний учасник конференцій стоматологічного напрямку.
    Автор курсів для адміністраторів "Адміністратор бізнес - одиниця в управлінні стоматологічної клініки" та медичного маркетингу та менеджменту "Закохай в себе пацієнта"
Заповніть форму
для реєстрації на курс
Заповнюючи форму ви погоджуєтеся на обробку ваших даних.
Made on
Tilda