Алгоритми роботи з результатами дентальних рентгенологічних методів обстеження
Принципи аналізу панорамного знімку, конусно-променевої комп’ютерної томографі. Основи візуалізації анатомічних особливостей та патологічних змін зубощелепної ділянки
Залиште свої данні, щоб записатись на курс
Ми перетелефонуємо вам, щоб уточнити дані
Теоретична частина
1
Поняття про дозу опромінення при різних методах обстеження. Допустимі дози, принципи ALARA та ALADA.
2
Обстеження дітей (з якого віку, який метод обстеження, інформативність різних методів обстеження при різних патологіях). Обстеження вагітних (чи можна використовувати рентгенологічні методи обстеження, в яких випадках та які методи обстеження).
3
Порівняння особливостей та інформативності конусно-променевої комп’ютерної томографії з мультиспіральною (МСКТ) та магнітно-резонансною (МРТ).
4
Поняття про якість обстеження (коли обстеження не можна аналізувати).
5
Спотворення та маскування структур на панорамних знімках (коли можна пропустити патологію).
6
Поняття про нормальну анатомію зубощелепної ділянки та її варіацію (коли анатомія може маскуватись під патологічні зміни).
7
Рентгеносеміотика (просвітлення, затемнення, інфільтрація, періостальні реакції). Поняття про структуру та щільність кістки (методи оцінки щільності).
8
Аномалії розвитку щелеп (деформації, спотворення) та зубів, особливості варіації кореневої системи та каналів зубів. Візуалізація травм щелеп та зубів. Діагностика каріозних уражень зубів (за яких умов діагностуємо і коли не діагностуємо, вторинні зміни).
9
Відмінність періодонтальних змін при різних станах та патологіях. Кістовидні формування щелеп. Кістоподібні формування/зміни щелеп. Діагностика запальних змін (локальних та поширених).
10
Особливості аналізу різних анатомічних зон (пазухи носа, скронево-нижньощелепні суглоби). Візуалізація пухлинних процесів (коли діагностики уже не достатньо).
Практична частина.
1
Аналіз результатів ОПТГ та КТ.
2
Підготовка обстеження для аналізу.
3
Поняття про вісі та площини.
4
Оцінка якості обстеження та алгоритм зменшення відображення артефактів на обстеженні.
5
Оцінка тканин зубів та стану пародонтальних тканин.
6
Панорамний реформат з КТ для загальної оцінки стану зубощелепної системи.
7
Протокол анатомічного аналізу кожного зуба.
8
Проведення замірів анатомічних елементів (коренів, каналів, кісткової пропозиції, патологічних змін).
9
Розбір основних інструментів програмного забезпечення для перегляду КТ.
10
Принципи формування скрінових частин, як результатів роботи з обстеженням.
Володимир Студент
Головний лікар, лікар-рентгенолог мережі Центр Медичної 3D Діагностики, член Асоціації Радіологів України.
  • У 2000 році закінчив Вінницький Національний Медичний Університет ім. М. І. Пирогова. У 2010 році отримав спеціалізацію "Хірургічна стоматологія". В 2016 році отримав спеціалізацію з управління закладами охорони здоров'я. З 2010 по 2012 роки – викладач кафедри терапевтичної стоматології Української Народної Медицини. У 2017 році - спеціалізація з ендодонтії в Університеті UPenn США. Засновник і головний лікар клініки ДентЛайф, м. Вінниця. Директор Дентал Едюкейшн Клінік (Dental Education Clinic). Член Американської Асоціації Стоматологів. Член Американської Асоціації Ендодонтистів.
Заповніть форму
для реєстрації на курс
Заповнюючи форму ви погоджуєтеся на обробку ваших даних.
Made on
Tilda