Документація у закладах охорони здоров’я та кабінетах приватно-практикуючих лікарів стоматологічного профілю.

Курс для лікарів, адміністраторів, операційних директорів, засновників, директорів
Залиште свої данні, щоб записатись на курс
Ми перетелефонуємо вам, щоб уточнити дані
1
«Головна папка ліцензіата»: ліцензія, Відомості про стан МТБ та персонал:


-      що обов’язково зберігати;
-      як правильно оформити;
-      що робити, якщо документація втрачена;
-      що робити, якщо документація змінилась (актуалізація даних).

2
Куточок споживача: перелік документів
3
Кадрова документація: штатний розпис, вимоги до особової справи, посадові інструкції, договори з працівниками

4
Санітарно-епідеміологічний стан: договори, журнали, інструкції
5
Обладнання та метрологічна повірка: що має зберігатись у ліцензіата
6
Обіг лікарських засобів:яка документація необхідна
7
Обліково-звітні форми, які має вести ліцензіат:

-      чи існує вичерпний перелік таких форм і де він зазначений;
-      що робити, якщо ліцензіат вів документацію не встановленої форми;
-      форми: паперові носії чи електронні. Правильне ведення: буква закону чи як «сказали» у Facebook;
-      форми, що затверджені МОЗУкраїни (зразки);
-      форми, що розроблюються самим ліцензіатом (зразки).

8
Статистична документація:

-щорічні медичні звітні форми: перелік, хто, куди і коли має подавати
9
ЕСОС: підключення, вимоги, порядок роботи:

-      виписка електронних рецептів;
-      чи потрібно вести картку стоматологічного хворого в електронному вигляді?

10
Взаємовідносини з пацієнтом:

-      чи обов’язково укладати договір;
-      форми та види договорів;
-      інформовані згоди затверджені МОЗ та ті, що розроблені самостійно ліцензіатом: види, вимоги до оформлення, порядок підписання;
-      публічний договір (договір оферти): універсальне рішення чи прихована проблема?
-      згоди на обробку персональних даних;
-      фото та відео зйомка: оформлюємо правильно;
правила внутрішнього розпорядку: як відмовити пацієнту в обслуговуванні
11
Маршрути пацієнтів: розробляємо правильно
12
Самоаудит як інструмент перевірки дотримання ліцензійних умов

Антоніна Нижник
Юрист, відомий спеціаліст в сфері медичного права з більш ніж 15 річним досвідом.

  • Антоніна Нижник
    Засновник та керівник Юридичної компанії «МЕДКОНСАЛТИНГ», що захищає інтереси медиків з 2012 року.
    Постійний лектор на заходах для лікарів та автор статей в популярних медичних виданнях. Має значний досвід роботи як з найбільшими медичними закладами України так і приватно-практикуючими лікарями від початку роботи та отримання ліцензії до юридичного супровіду діючого медичного бізнесу.
Заповніть форму
для реєстрації на курс
Заповнюючи форму ви погоджуєтеся на обробку ваших даних.
Made on
Tilda