Договір на участь у вебінарі

Публічний договір-оферта по наданню інформаційно-консультаційних послуг

дійсний з 01 травня 2020 року

0. Поняття та терміни, що використовуються в цьому договорі

0.1. Вебінар - надання інформаційно-консультаційних послуг в мережі Інтернет з використанням телекомунікаційних систем. Вебінар здійснюється шляхом трансляції звуку, презентації з або без зображення лектора в мережі інтернет.

0.2. URL - Uniform Resource Locator - унікальний електронний адрес, що дозволяє здійснювати доступ до Інтернет-ресурсу.

0.3. Інтернет-сторінка - внутрішня сторінка Інтернет-ресурсу (сайту).

0.4. Код доступу - буквено-цифровий код або спеціально сформований URL, що дозволяє Замовнику отримати доступ до ресурсу мережі Інтернет, на якому проводиться вебінар. Наявність коду доступу підтверджує право Замовника на участь у вебінарі. Перед вебінар Виконавець направляє на електронну пошту Замовника код доступу.

0.5. Курс - очне захід, що проводиться освітнім центром або лектором в спеціально виділеному приміщенні знаходиться за фактичною адресою.

1. Загальні положення

1.1. Даний документ є публічною (в подальшому іменується Виконавець) і містить всі істотні умови з надання інформаційно-консультаційних послуг.

1.2. У разі прийняття викладених нижче умов і оплати послуг юридична або фізична особа, яка провадить акцепт цієї оферти, стає Замовником.

2. Предмет Пропоновані можливості

2.1. Предметом цієї Оферти є оплатне надання Замовнику інформаційно-консультаційних послуг з проведення вебінарів.

2.2. Виконавець має право в будь-який момент змінювати Календар вебінарів та умови публічної оферти в односторонньому порядку без попереднього узгодження з Замовником, забезпечуючи при цьому публікацію змінених умов на сайті http://anatomy-telephone-management.tilda.ws/oferta, не менше ніж за один день до їх введення в дію.

2.3. Час проведення вебінарів на сайті є Київським часом кордоном UTC/GMT +2 географічних часових поясів.

3. Умови і порядок надання послуг

3.1. Інформаційно-консультаційні послуги надаються в повному обсязі за умови їх 100% (сто відсотків) оплати Замовником.

3.2. Заявка на участь у вебінарі оформляється за посиланням: http://anatomy-telephone-management.tilda.ws Під час оформлення Заявки Замовнику автоматично повідомляється відомості для оплати участі, а так само можливість оплатити участь без виставлення рахунку.

3.3. Посилання для участі у вебінарі висилається після повної оплати участі в вебінарі, після процедури ідентифікації (вказівки наявного логіна і пароля) або реєстрації, яка здійснюється до оплати вебінару.

3.3.1. У разі несплати Замовником протягом 3х днів з моменту присвоєння номера договору за пунктом 3.2., Виконавець залишає за собою право анулювати заявку Замовника. Анулювання відбувається з обов'язковим повідомленням Замовника по е-мейлу чи телефону, вказаному при реєстрації

3.3.2. Після реєстрації на вебінар на вказану Вами адресу електронної пошти приходить автоматичне підтвердження із зазначенням індивідуальної посилання (URL), пройшовши по якій за 10-15 хвилин до початку вебінару Ви потрапляєте на сторінку онлайн-трансляції. За добу до проведення вебінару всі учасники, що подали заявку, отримують по електронній пошті ще один лист з нагадуванням про майбутній вебінарі.

3.3.3. Звертаємо Вашу увагу на те, що отримана Вами посилання є індивідуальною. При її одночасному використанні для участі у вебінарі з декількох комп'ютерів, участь в вебінарі першого підключився блокується. У зв'язку з цим рекомендуємо отримане посилання іншим особам не передавати.

3.3.4. Протягом вебінару учасники мають можливість спостерігати відеозображення лектора, чути відповідне виступ і стежити за презентацією. В ході вебінару учасники також мають можливість задавати питання за допомогою онлайн чату в відведений лектором час.

3.3.5. У разі, якщо до 11:00 за київським часом за 1 день до дати проведення вебінару посилання не отримана - необхідно зв'язатися з представником Виконавця http://anatomy-telephone-management.tilda.ws

3.4.Техніческіе вимоги до операційної системи, програмного забезпечення, апаратної частини і Інтернет-каналу Замовника, необхідні для участі у вебінарі варто уточнити http://anatomy-telephone-management.tilda.ws

3.5. Виконавець зобов'язується надати Замовнику інформаційно-консультаційні послуги в формі проведення сплаченого Замовником вебінару в термін, зазначений в Календарі вебінарів, розташованому на сайті: http://anatomy-telephone-management.tilda.ws

3.6. Замовник має право вимагати повернення грошових коштів за оплачений і відвіданий ним вебінар до 14 дня, наступного за днем початку вебінару. Для цього він повинен зафіксувати свою вимогу будь-яким способом, що дозволяє його ідентифікувати як зареєстрованого користувача - по електронній пошті. Після закінчення зазначеного часу грошові кошти не повертаються.

3.7. У разі відмови Замовника від участі в вебінарі грошові кошти, сплачені за вебінар, вважаються фактично понесеними витратами Виконавця та не повертаються.

3.8. Виконавець не надає та не несе відповідальності за надання записів вебінарів. Рішення про надання записів приймається кожним викладачем (провідним вебінару) самостійно на свій власний розсуд.

3.9. Цей договір має силу Акту про надання послуг. Відсутність вимоги про повернення грошових коштів відповідно до пункту 3.7 цього договору, означає, що послуги надані в термін і належної якості, приймання здійснюється без підписання актів.

3.10. Виконавець залишає за собою право відключити Замовника від вебінару без права на повернення грошових коштів у разі порушення правил поведінки на вебінарі.

4. Особливі умови

4.1. Послуги надаються для особистого використання Замовником. Забороняється передавати Реквізити доступу на вебінар третім особам для їх спільного використання без спеціального на те дозволу Виконавця. Виконавець залишає за собою право відключати від участі в вебінарі особа, яка вказала неправильні реквізити доступу або вказала реквізити доступу учасника, вже присутнього на вебінарі.

4.2. Замовнику забороняється поширювати (публікувати, розміщувати на Інтернет-сайтах, копіювати, передавати або перепродувати третім особам) в комерційних чи некомерційних цілях надається Виконавцем Замовнику інформацію і матеріали в рамках цього договору Оферти, створювати на її основі інформаційні продукти, а також використовувати цю інформацію яким -або іншим чином, крім як для особистого користування.

4.3. Виконавець залишає за собою право здійснювати запис проведених вебінарів.

4.4. Учаснику вебінару забороняється здійснювати запис вебінару без спеціального на те дозволу Виконавця.

5. Відповідальність сторін

5.1. Замовник зобов'язаний забезпечити безперебійну роботу Інтернет-каналу, обладнання та програмного забезпечення зі свого боку протягом проведення вебінару.

5.2. Виконавець не несе відповідальності за неможливість обслуговування Замовника з причин, пов'язаних з порушенням роботи Інтернет-каналу, обладнання або програмного забезпечення з боку Замовника.

5.3. У разі, коли заявка містить недостовірні або неповні дані, Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за надання інформаційних матеріалів по помилково зазначеним даним не Замовнику, а третім особам.

5.4. У разі, якщо з якої-небудь причини Виконавець не проводить вебінар в термін відповідальність Виконавця обмежується виключно проведенням відповідного вебінару в нові терміни.

5.5. Виконавець не несе відповідальності за те, яким чином Замовник використовував отриману в ході інформаційно-консультаційного обслуговування інформацію і результати її використання Замовником.

5.6. Сукупна відповідальність Виконавця за договором Пропоновані можливості, по будь-яким позовом або претензії щодо договору Пропоновані можливості або його виконання обмежується сумою платежу, сплаченого Виконавцю Замовником за договором Пропоновані можливості.

5.7. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цією публічної Оферті Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства.

6. Термін дії та зміна договору

6.1. Договір набуває чинності з моменту його укладення (Акцепту Пропоновані можливості) і діє до виконання Сторонами своїх зобов'язань.

6.2. Всі суперечки і розбіжності вирішуються шляхом переговорів Сторін.

6.3. Всі питання, не врегульовані цим договором Пропоновані можливості, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.

7. Умови обробки персональних даних


7.1. Реєструючись учасником вебінару на сайті http://anatomy-telephone-management.tilda.ws, Ви даєте згоду на обробку всіх своїх персональних даних, зазначених в реєстраційній анкеті, будь-якими способами, в тому числі третіми особами, в тому числі відтворення, електронне копіювання, знеособлення, блокування, знищення, а також вищевказану обробку інших Ваших персональних даних, отриманих в результаті їх обробки, з метою :.

7.2. Надання доступу до вебінару на сайті http://anatomy-telephone-management.tilda.wsта інших ресурсах, які будуть необхідні для проведення вебінару



7.3. Надання інформації про стоматологічні послуги

7.4. Організація комунікації між зареєстрованими учасниками сайту

7.5. Зазначена згода дається Вами на термін 1 рік, в разі його відкликання обробка персональних даних буде припинена, а дані знищені за умови закриття створеного персонального доступу до сайту або розірвання письмового договору в строк не пізніше 1 (одного) року з дати припинення дії Договору або закриття персонального доступу.

7.6. У разі, якщо Ви продовжуєте користуватися сайтом http://anatomy-telephone-management.tilda.ws, як зареєстрований користувач після 1 року, згода на обробку персональних даних автоматично продовжується до моменту розірвання договору або закриття персонального доступу до сайту.

8. Додаткові умови

8.1. Виконавець може час від часу спостерігати або перевіряти на Веб-сайті дискусії, чати, публікації, передачі даних і тому подібне, що не бере на себе ніяких зобов'язань робити це і не несе ніякої відповідальності за контент, що міститься в будь-яких таких складових Веб-сайту або проведеного вебінару, а також ні за які помилки, наклеп, дискредитацію, образи, упущення, помилкові твердження, непристойності, порнографію, ненормативну лексику, погрози або неточності, що містяться в інформації, розміщеної у таких складових або Вебінарах.

8.2. Забороняється розміщувати на Веб-сайті або передавати через Веб-сайт будь-які незаконні, загрозливі, наклепницькі, що дискредитують, непристойні, скандальні, підбурливі, порнографічні або образливі матеріали, а також будь-які матеріали, які можуть являти собою або заохочувати поведінку, яке буде розглядатися як кримінальний злочин, що несе за собою цивільну відповідальність або іншим чином порушує якийсь закон.

8.3. Виконавець надасть повну підтримку будь-яким правоохоронним і судовим органам, що звернулося до Виконавця з проханням або вимогою розкрити особистість будь-якої особи, яка розмістила будь-яку подібну інформацію або матеріали.

8.4. Організовані Виконавцем вебінари можгут час від часу містити інформацію, що відноситься до різних захворювань, станів здоров'я та фітнесу. Така інформація надається виключно в ознайомлювальних цілях і не призначена для використання замість консультації професійного лікаря або інших медичних фахівців. Не слід використовувати відомості, що містяться на даному Веб-сайті, для діагностики проблем зі здоров'ям або захворювань. Завжди слід звертатися за консультацією до професійного медичного фахівця.

Договір на участь у вебінарі

Публічний договір-оферта по наданню інформаційно-консультаційних послуг

дійсний з 01 травня 2020 року

0. Поняття та терміни, що використовуються в цьому договорі

0.1. Вебінар - надання інформаційно-консультаційних послуг в мережі Інтернет з використанням телекомунікаційних систем. Вебінар здійснюється шляхом трансляції звуку, презентації з або без зображення лектора в мережі інтернет.

0.2. URL - Uniform Resource Locator - унікальний електронний адрес, що дозволяє здійснювати доступ до Інтернет-ресурсу.

0.3. Інтернет-сторінка - внутрішня сторінка Інтернет-ресурсу (сайту).

0.4. Код доступу - буквено-цифровий код або спеціально сформований URL, що дозволяє Замовнику отримати доступ до ресурсу мережі Інтернет, на якому проводиться вебінар. Наявність коду доступу підтверджує право Замовника на участь у вебінарі. Перед вебінар Виконавець направляє на електронну пошту Замовника код доступу.

0.5. Курс - очне захід, що проводиться освітнім центром або лектором в спеціально виділеному приміщенні знаходиться за фактичною адресою.

1. Загальні положення

1.1. Даний документ є публічною (в подальшому іменується Виконавець) і містить всі істотні умови з надання інформаційно-консультаційних послуг.

1.2. У разі прийняття викладених нижче умов і оплати послуг юридична або фізична особа, яка провадить акцепт цієї оферти, стає Замовником.

2. Предмет Пропоновані можливості

2.1. Предметом цієї Оферти є оплатне надання Замовнику інформаційно-консультаційних послуг з проведення вебінарів.

2.2. Виконавець має право в будь-який момент змінювати Календар вебінарів та умови публічної оферти в односторонньому порядку без попереднього узгодження з Замовником, забезпечуючи при цьому публікацію змінених умов на сайті http://anatomy-telephone-management.tilda.ws/oferta, не менше ніж за один день до їх введення в дію.

2.3. Час проведення вебінарів на сайті є Київським часом кордоном UTC/GMT +2 географічних часових поясів.

3. Умови і порядок надання послуг

3.1. Інформаційно-консультаційні послуги надаються в повному обсязі за умови їх 100% (сто відсотків) оплати Замовником.

3.2. Заявка на участь у вебінарі оформляється за посиланням: http://anatomy-telephone-management.tilda.ws Під час оформлення Заявки Замовнику автоматично повідомляється відомості для оплати участі, а так само можливість оплатити участь без виставлення рахунку.

3.3. Посилання для участі у вебінарі висилається після повної оплати участі в вебінарі, після процедури ідентифікації (вказівки наявного логіна і пароля) або реєстрації, яка здійснюється до оплати вебінару.

3.3.1. У разі несплати Замовником протягом 3х днів з моменту присвоєння номера договору за пунктом 3.2., Виконавець залишає за собою право анулювати заявку Замовника. Анулювання відбувається з обов'язковим повідомленням Замовника по е-мейлу чи телефону, вказаному при реєстрації

3.3.2. Після реєстрації на вебінар на вказану Вами адресу електронної пошти приходить автоматичне підтвердження із зазначенням індивідуальної посилання (URL), пройшовши по якій за 10-15 хвилин до початку вебінару Ви потрапляєте на сторінку онлайн-трансляції. За добу до проведення вебінару всі учасники, що подали заявку, отримують по електронній пошті ще один лист з нагадуванням про майбутній вебінарі.

3.3.3. Звертаємо Вашу увагу на те, що отримана Вами посилання є індивідуальною. При її одночасному використанні для участі у вебінарі з декількох комп'ютерів, участь в вебінарі першого підключився блокується. У зв'язку з цим рекомендуємо отримане посилання іншим особам не передавати.

3.3.4. Протягом вебінару учасники мають можливість спостерігати відеозображення лектора, чути відповідне виступ і стежити за презентацією. В ході вебінару учасники також мають можливість задавати питання за допомогою онлайн чату в відведений лектором час.

3.3.5. У разі, якщо до 11:00 за київським часом за 1 день до дати проведення вебінару посилання не отримана - необхідно зв'язатися з представником Виконавця http://anatomy-telephone-management.tilda.ws

3.4.Техніческіе вимоги до операційної системи, програмного забезпечення, апаратної частини і Інтернет-каналу Замовника, необхідні для участі у вебінарі варто уточнити http://anatomy-telephone-management.tilda.ws

3.5. Виконавець зобов'язується надати Замовнику інформаційно-консультаційні послуги в формі проведення сплаченого Замовником вебінару в термін, зазначений в Календарі вебінарів, розташованому на сайті: http://anatomy-telephone-management.tilda.ws

3.6. Замовник має право вимагати повернення грошових коштів за оплачений і відвіданий ним вебінар до 14 дня, наступного за днем початку вебінару. Для цього він повинен зафіксувати свою вимогу будь-яким способом, що дозволяє його ідентифікувати як зареєстрованого користувача - по електронній пошті. Після закінчення зазначеного часу грошові кошти не повертаються.

3.7. У разі відмови Замовника від участі в вебінарі грошові кошти, сплачені за вебінар, вважаються фактично понесеними витратами Виконавця та не повертаються.

3.8. Виконавець не надає та не несе відповідальності за надання записів вебінарів. Рішення про надання записів приймається кожним викладачем (провідним вебінару) самостійно на свій власний розсуд.

3.9. Цей договір має силу Акту про надання послуг. Відсутність вимоги про повернення грошових коштів відповідно до пункту 3.7 цього договору, означає, що послуги надані в термін і належної якості, приймання здійснюється без підписання актів.

3.10. Виконавець залишає за собою право відключити Замовника від вебінару без права на повернення грошових коштів у разі порушення правил поведінки на вебінарі.

4. Особливі умови

4.1. Послуги надаються для особистого використання Замовником. Забороняється передавати Реквізити доступу на вебінар третім особам для їх спільного використання без спеціального на те дозволу Виконавця. Виконавець залишає за собою право відключати від участі в вебінарі особа, яка вказала неправильні реквізити доступу або вказала реквізити доступу учасника, вже присутнього на вебінарі.

4.2. Замовнику забороняється поширювати (публікувати, розміщувати на Інтернет-сайтах, копіювати, передавати або перепродувати третім особам) в комерційних чи некомерційних цілях надається Виконавцем Замовнику інформацію і матеріали в рамках цього договору Оферти, створювати на її основі інформаційні продукти, а також використовувати цю інформацію яким -або іншим чином, крім як для особистого користування.

4.3. Виконавець залишає за собою право здійснювати запис проведених вебінарів.

4.4. Учаснику вебінару забороняється здійснювати запис вебінару без спеціального на те дозволу Виконавця.

5. Відповідальність сторін

5.1. Замовник зобов'язаний забезпечити безперебійну роботу Інтернет-каналу, обладнання та програмного забезпечення зі свого боку протягом проведення вебінару.

5.2. Виконавець не несе відповідальності за неможливість обслуговування Замовника з причин, пов'язаних з порушенням роботи Інтернет-каналу, обладнання або програмного забезпечення з боку Замовника.

5.3. У разі, коли заявка містить недостовірні або неповні дані, Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за надання інформаційних матеріалів по помилково зазначеним даним не Замовнику, а третім особам.

5.4. У разі, якщо з якої-небудь причини Виконавець не проводить вебінар в термін відповідальність Виконавця обмежується виключно проведенням відповідного вебінару в нові терміни.

5.5. Виконавець не несе відповідальності за те, яким чином Замовник використовував отриману в ході інформаційно-консультаційного обслуговування інформацію і результати її використання Замовником.

5.6. Сукупна відповідальність Виконавця за договором Пропоновані можливості, по будь-яким позовом або претензії щодо договору Пропоновані можливості або його виконання обмежується сумою платежу, сплаченого Виконавцю Замовником за договором Пропоновані можливості.

5.7. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цією публічної Оферті Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства.

6. Термін дії та зміна договору

6.1. Договір набуває чинності з моменту його укладення (Акцепту Пропоновані можливості) і діє до виконання Сторонами своїх зобов'язань.

6.2. Всі суперечки і розбіжності вирішуються шляхом переговорів Сторін.

6.3. Всі питання, не врегульовані цим договором Пропоновані можливості, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.

7. Умови обробки персональних даних


7.1. Реєструючись учасником вебінару на сайті http://anatomy-telephone-management.tilda.ws, Ви даєте згоду на обробку всіх своїх персональних даних, зазначених в реєстраційній анкеті, будь-якими способами, в тому числі третіми особами, в тому числі відтворення, електронне копіювання, знеособлення, блокування, знищення, а також вищевказану обробку інших Ваших персональних даних, отриманих в результаті їх обробки, з метою :.

7.2. Надання доступу до вебінару на сайті http://anatomy-telephone-management.tilda.wsта інших ресурсах, які будуть необхідні для проведення вебінару



7.3. Надання інформації про стоматологічні послуги

7.4. Організація комунікації між зареєстрованими учасниками сайту

7.5. Зазначена згода дається Вами на термін 1 рік, в разі його відкликання обробка персональних даних буде припинена, а дані знищені за умови закриття створеного персонального доступу до сайту або розірвання письмового договору в строк не пізніше 1 (одного) року з дати припинення дії Договору або закриття персонального доступу.

7.6. У разі, якщо Ви продовжуєте користуватися сайтом http://anatomy-telephone-management.tilda.ws, як зареєстрований користувач після 1 року, згода на обробку персональних даних автоматично продовжується до моменту розірвання договору або закриття персонального доступу до сайту.

8. Додаткові умови

8.1. Виконавець може час від часу спостерігати або перевіряти на Веб-сайті дискусії, чати, публікації, передачі даних і тому подібне, що не бере на себе ніяких зобов'язань робити це і не несе ніякої відповідальності за контент, що міститься в будь-яких таких складових Веб-сайту або проведеного вебінару, а також ні за які помилки, наклеп, дискредитацію, образи, упущення, помилкові твердження, непристойності, порнографію, ненормативну лексику, погрози або неточності, що містяться в інформації, розміщеної у таких складових або Вебінарах.

8.2. Забороняється розміщувати на Веб-сайті або передавати через Веб-сайт будь-які незаконні, загрозливі, наклепницькі, що дискредитують, непристойні, скандальні, підбурливі, порнографічні або образливі матеріали, а також будь-які матеріали, які можуть являти собою або заохочувати поведінку, яке буде розглядатися як кримінальний злочин, що несе за собою цивільну відповідальність або іншим чином порушує якийсь закон.

8.3. Виконавець надасть повну підтримку будь-яким правоохоронним і судовим органам, що звернулося до Виконавця з проханням або вимогою розкрити особистість будь-якої особи, яка розмістила будь-яку подібну інформацію або матеріали.

8.4. Організовані Виконавцем вебінари можгут час від часу містити інформацію, що відноситься до різних захворювань, станів здоров'я та фітнесу. Така інформація надається виключно в ознайомлювальних цілях і не призначена для використання замість консультації професійного лікаря або інших медичних фахівців. Не слід використовувати відомості, що містяться на даному Веб-сайті, для діагностики проблем зі здоров'ям або захворювань. Завжди слід звертатися за консультацією до професійного медичного фахівця.

Договір на участь у вебінарі

Публічний договір-оферта по наданню інформаційно-консультаційних послуг

дійсний з 01 травня 2020 року

0. Поняття та терміни, що використовуються в цьому договорі

0.1. Вебінар - надання інформаційно-консультаційних послуг в мережі Інтернет з використанням телекомунікаційних систем. Вебінар здійснюється шляхом трансляції звуку, презентації з або без зображення лектора в мережі інтернет.

0.2. URL - Uniform Resource Locator - унікальний електронний адрес, що дозволяє здійснювати доступ до Інтернет-ресурсу.

0.3. Інтернет-сторінка - внутрішня сторінка Інтернет-ресурсу (сайту).

0.4. Код доступу - буквено-цифровий код або спеціально сформований URL, що дозволяє Замовнику отримати доступ до ресурсу мережі Інтернет, на якому проводиться вебінар. Наявність коду доступу підтверджує право Замовника на участь у вебінарі. Перед вебінар Виконавець направляє на електронну пошту Замовника код доступу.

0.5. Курс - очне захід, що проводиться освітнім центром або лектором в спеціально виділеному приміщенні знаходиться за фактичною адресою.

1. Загальні положення

1.1. Даний документ є публічною (в подальшому іменується Виконавець) і містить всі істотні умови з надання інформаційно-консультаційних послуг.

1.2. У разі прийняття викладених нижче умов і оплати послуг юридична або фізична особа, яка провадить акцепт цієї оферти, стає Замовником.

2. Предмет Пропоновані можливості

2.1. Предметом цієї Оферти є оплатне надання Замовнику інформаційно-консультаційних послуг з проведення вебінарів.

2.2. Виконавець має право в будь-який момент змінювати Календар вебінарів та умови публічної оферти в односторонньому порядку без попереднього узгодження з Замовником, забезпечуючи при цьому публікацію змінених умов на сайті http://anatomy-telephone-management.tilda.ws/oferta, не менше ніж за один день до їх введення в дію.

2.3. Час проведення вебінарів на сайті є Київським часом кордоном UTC/GMT +2 географічних часових поясів.

3. Умови і порядок надання послуг

3.1. Інформаційно-консультаційні послуги надаються в повному обсязі за умови їх 100% (сто відсотків) оплати Замовником.

3.2. Заявка на участь у вебінарі оформляється за посиланням: http://anatomy-telephone-management.tilda.ws Під час оформлення Заявки Замовнику автоматично повідомляється відомості для оплати участі, а так само можливість оплатити участь без виставлення рахунку.

3.3. Посилання для участі у вебінарі висилається після повної оплати участі в вебінарі, після процедури ідентифікації (вказівки наявного логіна і пароля) або реєстрації, яка здійснюється до оплати вебінару.

3.3.1. У разі несплати Замовником протягом 3х днів з моменту присвоєння номера договору за пунктом 3.2., Виконавець залишає за собою право анулювати заявку Замовника. Анулювання відбувається з обов'язковим повідомленням Замовника по е-мейлу чи телефону, вказаному при реєстрації

3.3.2. Після реєстрації на вебінар на вказану Вами адресу електронної пошти приходить автоматичне підтвердження із зазначенням індивідуальної посилання (URL), пройшовши по якій за 10-15 хвилин до початку вебінару Ви потрапляєте на сторінку онлайн-трансляції. За добу до проведення вебінару всі учасники, що подали заявку, отримують по електронній пошті ще один лист з нагадуванням про майбутній вебінарі.

3.3.3. Звертаємо Вашу увагу на те, що отримана Вами посилання є індивідуальною. При її одночасному використанні для участі у вебінарі з декількох комп'ютерів, участь в вебінарі першого підключився блокується. У зв'язку з цим рекомендуємо отримане посилання іншим особам не передавати.

3.3.4. Протягом вебінару учасники мають можливість спостерігати відеозображення лектора, чути відповідне виступ і стежити за презентацією. В ході вебінару учасники також мають можливість задавати питання за допомогою онлайн чату в відведений лектором час.

3.3.5. У разі, якщо до 11:00 за київським часом за 1 день до дати проведення вебінару посилання не отримана - необхідно зв'язатися з представником Виконавця http://anatomy-telephone-management.tilda.ws

3.4.Техніческіе вимоги до операційної системи, програмного забезпечення, апаратної частини і Інтернет-каналу Замовника, необхідні для участі у вебінарі варто уточнити http://anatomy-telephone-management.tilda.ws

3.5. Виконавець зобов'язується надати Замовнику інформаційно-консультаційні послуги в формі проведення сплаченого Замовником вебінару в термін, зазначений в Календарі вебінарів, розташованому на сайті: http://anatomy-telephone-management.tilda.ws

3.6. Замовник має право вимагати повернення грошових коштів за оплачений і відвіданий ним вебінар до 14 дня, наступного за днем початку вебінару. Для цього він повинен зафіксувати свою вимогу будь-яким способом, що дозволяє його ідентифікувати як зареєстрованого користувача - по електронній пошті. Після закінчення зазначеного часу грошові кошти не повертаються.

3.7. У разі відмови Замовника від участі в вебінарі грошові кошти, сплачені за вебінар, вважаються фактично понесеними витратами Виконавця та не повертаються.

3.8. Виконавець не надає та не несе відповідальності за надання записів вебінарів. Рішення про надання записів приймається кожним викладачем (провідним вебінару) самостійно на свій власний розсуд.

3.9. Цей договір має силу Акту про надання послуг. Відсутність вимоги про повернення грошових коштів відповідно до пункту 3.7 цього договору, означає, що послуги надані в термін і належної якості, приймання здійснюється без підписання актів.

3.10. Виконавець залишає за собою право відключити Замовника від вебінару без права на повернення грошових коштів у разі порушення правил поведінки на вебінарі.

4. Особливі умови

4.1. Послуги надаються для особистого використання Замовником. Забороняється передавати Реквізити доступу на вебінар третім особам для їх спільного використання без спеціального на те дозволу Виконавця. Виконавець залишає за собою право відключати від участі в вебінарі особа, яка вказала неправильні реквізити доступу або вказала реквізити доступу учасника, вже присутнього на вебінарі.

4.2. Замовнику забороняється поширювати (публікувати, розміщувати на Інтернет-сайтах, копіювати, передавати або перепродувати третім особам) в комерційних чи некомерційних цілях надається Виконавцем Замовнику інформацію і матеріали в рамках цього договору Оферти, створювати на її основі інформаційні продукти, а також використовувати цю інформацію яким -або іншим чином, крім як для особистого користування.

4.3. Виконавець залишає за собою право здійснювати запис проведених вебінарів.

4.4. Учаснику вебінару забороняється здійснювати запис вебінару без спеціального на те дозволу Виконавця.

5. Відповідальність сторін

5.1. Замовник зобов'язаний забезпечити безперебійну роботу Інтернет-каналу, обладнання та програмного забезпечення зі свого боку протягом проведення вебінару.

5.2. Виконавець не несе відповідальності за неможливість обслуговування Замовника з причин, пов'язаних з порушенням роботи Інтернет-каналу, обладнання або програмного забезпечення з боку Замовника.

5.3. У разі, коли заявка містить недостовірні або неповні дані, Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за надання інформаційних матеріалів по помилково зазначеним даним не Замовнику, а третім особам.

5.4. У разі, якщо з якої-небудь причини Виконавець не проводить вебінар в термін відповідальність Виконавця обмежується виключно проведенням відповідного вебінару в нові терміни.

5.5. Виконавець не несе відповідальності за те, яким чином Замовник використовував отриману в ході інформаційно-консультаційного обслуговування інформацію і результати її використання Замовником.

5.6. Сукупна відповідальність Виконавця за договором Пропоновані можливості, по будь-яким позовом або претензії щодо договору Пропоновані можливості або його виконання обмежується сумою платежу, сплаченого Виконавцю Замовником за договором Пропоновані можливості.

5.7. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цією публічної Оферті Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства.

6. Термін дії та зміна договору

6.1. Договір набуває чинності з моменту його укладення (Акцепту Пропоновані можливості) і діє до виконання Сторонами своїх зобов'язань.

6.2. Всі суперечки і розбіжності вирішуються шляхом переговорів Сторін.

6.3. Всі питання, не врегульовані цим договором Пропоновані можливості, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.

7. Умови обробки персональних даних


7.1. Реєструючись учасником вебінару на сайті http://anatomy-telephone-management.tilda.ws, Ви даєте згоду на обробку всіх своїх персональних даних, зазначених в реєстраційній анкеті, будь-якими способами, в тому числі третіми особами, в тому числі відтворення, електронне копіювання, знеособлення, блокування, знищення, а також вищевказану обробку інших Ваших персональних даних, отриманих в результаті їх обробки, з метою :.

7.2. Надання доступу до вебінару на сайті http://anatomy-telephone-management.tilda.wsта інших ресурсах, які будуть необхідні для проведення вебінару



7.3. Надання інформації про стоматологічні послуги

7.4. Організація комунікації між зареєстрованими учасниками сайту

7.5. Зазначена згода дається Вами на термін 1 рік, в разі його відкликання обробка персональних даних буде припинена, а дані знищені за умови закриття створеного персонального доступу до сайту або розірвання письмового договору в строк не пізніше 1 (одного) року з дати припинення дії Договору або закриття персонального доступу.

7.6. У разі, якщо Ви продовжуєте користуватися сайтом http://anatomy-telephone-management.tilda.ws, як зареєстрований користувач після 1 року, згода на обробку персональних даних автоматично продовжується до моменту розірвання договору або закриття персонального доступу до сайту.

8. Додаткові умови

8.1. Виконавець може час від часу спостерігати або перевіряти на Веб-сайті дискусії, чати, публікації, передачі даних і тому подібне, що не бере на себе ніяких зобов'язань робити це і не несе ніякої відповідальності за контент, що міститься в будь-яких таких складових Веб-сайту або проведеного вебінару, а також ні за які помилки, наклеп, дискредитацію, образи, упущення, помилкові твердження, непристойності, порнографію, ненормативну лексику, погрози або неточності, що містяться в інформації, розміщеної у таких складових або Вебінарах.

8.2. Забороняється розміщувати на Веб-сайті або передавати через Веб-сайт будь-які незаконні, загрозливі, наклепницькі, що дискредитують, непристойні, скандальні, підбурливі, порнографічні або образливі матеріали, а також будь-які матеріали, які можуть являти собою або заохочувати поведінку, яке буде розглядатися як кримінальний злочин, що несе за собою цивільну відповідальність або іншим чином порушує якийсь закон.

8.3. Виконавець надасть повну підтримку будь-яким правоохоронним і судовим органам, що звернулося до Виконавця з проханням або вимогою розкрити особистість будь-якої особи, яка розмістила будь-яку подібну інформацію або матеріали.

8.4. Організовані Виконавцем вебінари можгут час від часу містити інформацію, що відноситься до різних захворювань, станів здоров'я та фітнесу. Така інформація надається виключно в ознайомлювальних цілях і не призначена для використання замість консультації професійного лікаря або інших медичних фахівців. Не слід використовувати відомості, що містяться на даному Веб-сайті, для діагностики проблем зі здоров'ям або захворювань. Завжди слід звертатися за консультацією до професійного медичного фахівця.

ФОП Пискун Олег Михайлович
м. Боярка вул. Хрещатик 69
+380977450402
Made on
Tilda