Курс для власників клінік, адміністраторів, лікарів.
Залиште свої данні, щоб записатись на курс
Ми перетелефонуємо вам, щоб уточнити дані
Після курсу ви зможете
- використовувати зовнішній і внутрішній маркетинг у своїй роботі - пропонувати послуги, розкривши всі інтереси пацієнта, щоб отримати правильний кінцевий результат - працювати з конфліктними пацієнтами - пропонувати іміджеві продукти - працювати із запереченнями - розрізняти типи сприйняття людей і як їм потрібно пропонувати кожну послугу, щоб закрити всі потреби людини зрозуміло для неї
1
- Основи маркетингу в стоматології в період кризису - поняття внутрішнього і зовнішнього маркетингу - приклади в роботі
2
-Значення маркетингу в продажі особистих послуг лікаря(загальне поняття). Підвищення ККД лікаря.
3
- Первинна та повторна консультація пацієнта . Створення лояльності і аргументація «Хмари очікування у пацієнта». Парадигма ведення діалогу.
4
-Поняття продажу: - активний - пасивний - взаємодія видів продажу- залог успіху кожного стоматологу - правильна подача комплімента пацієнту
5
-Етапи продажу згідно концепції «AIDA»: - увага - інтерес - бажання - дія - задоволення - обслуговування після продажу послуги пацієнта лікарем
6
- Робота з запереченнями: - причини заперечень - подача індивідуальних скриптів уникнення і спростування заперечень - інструменти закриття продажу стоматологічних послуг
7
-Робота в конфліктних ситуаціях - опрацювання
8
- Типи сприйняття пацієнтів і як з ними працювати: - індивідуалізація - приклади і розкриття кожного типу сприйняття людини
Ніна Рожен
Операційний директор мережі стоматологічних клінік ТриDent, cпівзасновник Освітнього центру Dent Up
Операційний директор мережі клінік Триdent,співзасновник Освітнього центру Dent Up, спеціаліст філології. Постійний учасник конференцій стоматологічного напрямку. Автор курсів для адміністраторів "Адміністратор бізнес - одиниця в управлінні стоматологічної клініки" та медичного маркетингу та менеджменту "Закохай в себе пацієнта"
Заповніть форму
для реєстрації на курс
Заповнюючи форму ви погоджуєтеся на обробку ваших даних.